Op zoek naar een leuke baan in de thuiszorg?


– “Ik ben Michelle, manager van Hoekhelpt, kom jij ons team versterken?”
Vacature
Heb je een zorghart en vind je schoonmaken leuk. Reageer dan snel! Wij zijn namelijk per direct op zoek naar een (ervaren) huishoudelijke hulp in de regio’s: Delft, Midden-Delfland, Lansingerland, Leidschendam-Voorburg, Rijswijk, Zoetermeer, Pijnacker-Nootdorp en Westland. Daarnaast zijn we voor elke regio op zoek naar vakantiekrachten.
Huishoudelijke Hulp
Wat zijn je werkzaamheden?
Je verzorgt zowel de lichte als de zwaardere huishoudelijke taken zoals stofzuigen, dweilen, stoffen, schoonmaken sanitair en keuken, bedden verschonen en ramen wassen. Dit naar goed inzicht.
Wat verwachten wij van jou?
- Je bent flexibel en dienstverlenend ingesteld.
- Je hebt een goed inzicht in de huishoudelijke taken.
- Je spreekt Nederlands of Engels.
- Je hebt een goed signaleringsvermogen.
- Je bent betrouwbaar in alle opzichten.
- Je hebt de beschikking over een telefoon met internet (voor het inzien van je planning en het registeren van de gewerkte uren).
- Er is geen belemmering in het aanvragen van de VOG. Bij voorkeur beschik je al over een geldig VOG
Wat bieden wij?
- Wij houden rekening met jouw wensen wat betreft planning (bv met schooltijden)
- Goede inschaling van het salaris conform de CAO VVT
- Reiskostenvergoeding
- Uren zijn mogelijk tussen de 6 en maximaal 28 uur per week, op te bouwen naar het gewenste aantal
Wie zijn wij?
Ons doel is cliënten een schoon en leefbaar huis te geven. Dat doen we met een team van ervaren medewerkers die onze kernwaarden betrokkenheid, betrouwbaarheid, snelheid en kwaliteit voorop hebben staan.
Persoonlijkheid staat voorop bij Hoekhelpt. Wij vinden het belangrijk dat medewerkers zich geen nummer voelen. Daarom zijn we altijd goed bereikbaar en luisteren we naar wensen en feedback. En dat dat wordt gewaardeerd, blijkt wel uit het reviews van Indeed met een score van 4,8 (van de 5).
Huishoudelijke hulp vakantiebaan
Wat zijn je werkzaamheden?
Je verzorgt zowel de lichte als de zwaardere huishoudelijke taken zoals stofzuigen, dweilen, stoffen, schoonmaken sanitair en keuken, bedden verschonen en ramen wassen. Dit naar goed inzicht.
Wat bieden wij?
- Wij houden rekening met jouw wensen wat betreft planning (bv met schooltijden en schoolroosters)
- Goed salaris
- Reiskostenvergoeding
- Uren zijn in overleg mogelijk
Wat verwachten wij van jou?
- Je bent flexibel en dienstverlenend ingesteld
- Je hebt een goed inzicht in de huishoudelijke taken
- Je spreekt en begrijpt Nederlands of Engels
- Je hebt een goed signaleringsvermogen
- Je bent betrouwbaar in alle opzichten
- Je hebt de beschikking over een telefoon met internet (voor het inzien van je planning en het registeren van de gewerkte uren)
- Er is geen belemmering in het aanvragen van de VOG. Bij voorkeur beschik je al over een geldig VOG.
Wie zijn wij?
Ons doel is cliënten een schoon en leefbaar huis te geven. Dat doen we met een team van ervaren medewerkers die onze kernwaarden betrokkenheid, betrouwbaarheid, snelheid en kwaliteit voorop hebben staan.
Persoonlijkheid staat voorop bij Hoekhelpt. Wij vinden het belangrijk dat medewerkers zich geen nummer voelen. Daarom zijn we altijd goed bereikbaar en luisteren we naar wensen en feedback. En dat dat wordt gewaardeerd, blijkt wel uit de reviews van Indeed met een score van 4,8 (van de 5).
Office manager
Ben je op zoek naar een baan met uitdaging, dan ben je bij Hoekwerk Uitzendbureau (zusteronderneming van Hoekhelpt) op het juiste adres! Wij zoeken namelijk een office manager, of beter gezegd een ‘duizendpoot’.
Functieomschrijving
In deze veelzijdige functie houd je toezicht op de dagelijkse gang van zaken bij Hoekwerk Uitzendbureau. Samen met het team zorg je voor groei van het bedrijf en ben je verantwoordelijk voor het algehele succes van de vestiging. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Aanspreekpunt voor klanten
- Ondersteunen en aansturen van de recruiters/planners (2)
- Plannen
- Alle voorkomende administratie taken (zoals verloning, facturatie, opstellen huisregels)
- Sollicitatiegesprekken
- Contractbeheer / HRM / monitoring fases
- Autobeheer
- HACCP cursussen verzorgen
- Bijhouden CAO’s en WML check (zorgen dat lonen correct zijn doorgevoerd)
- Ziekteverzuim registeren, verzuimgesprekken
- Wet- en regelgeving Uitzendbranche kennen en toepassen
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (pré als je ook Pools beheert)
Functie-eisen
Wij zoeken iemand die van aanpakken weet, die toegankelijk is en helder in communicatie.
Verder beschik je over:
- HRM opleiding is een pré
- Minstens 5 jaar soortgelijke werkervaring, bij voorkeur in de uitzendbranche
- Uitstekende commerciële vaardigheden
- Initiatiefrijk, oplossingsgericht en positief ingesteld
- Procesmatig kunnen denken en analytisch sterk
- Goed vermogen team aan te sturen
- In het bezit van een rijbewijs
Bedrijfsomschrijving
Hoekwerk is een informeel bedrijf, gespecialiseerd in de food-, schoonmaak- en logistieke branche. Het is al vele jaren een betrouwbare partner voor onze klanten en een toegewijde werkgever voor onze medewerkers. We staan voor wederzijds respect, heldere communicatie en vakkundig reageren op omstandigheden.
Bekijk hier hoe wij ons werk doen:
Gemeenten met wie Hoekhelpt o.a. samenwerkt
Wat zeggen onze collega’s?
Solliciteer
Contact informatie
Bezoek adres
Boekhorststraat 175
2512 CP Den Haag

Persoonlijkheid staat voorop!