070-2190810 - Telefonisch bereikbaar van 08:00-16:00 uur info@hoekhelpt.nl

Op zoek naar een leuke baan in de thuiszorg?

Hoekhelpt is een frisse jonge organisatie die de zorg voor haar klanten én schoonmakers heel serieus neemt. Bij ons heb je de voordelen van een vaste baan met flexibiliteit die wel in jouw voordeel werkt. Wij zijn op zoek naar (ervaren) huishoudelijke hulpen voor de regio’s Delft, Midden-Delfland, Lansingerland, Leidschendam-Voorburg, Rijswijk, Zoetermeer, Pijnacker-Nootdorp en Westland. Solliciteer direct of neem contact op als je vragen hebt.

– “Ik ben Michelle, manager van Hoekhelpt, kom jij ons team versterken?”  

Vacature

Heb je een zorghart en vind je schoonmaken leuk. Reageer dan snel! Wij zijn namelijk per direct op zoek naar een (ervaren) huishoudelijke hulp in de regio’s: Delft, Midden-Delfland, Lansingerland, Leidschendam-Voorburg, Rijswijk, Zoetermeer, Pijnacker-Nootdorp en Westland. Daarnaast zijn we voor elke regio op zoek naar vakantiekrachten.

Huishoudelijke Hulp

Wat zijn je werkzaamheden?

Je verzorgt zowel de lichte als de zwaardere huishoudelijke taken zoals stofzuigen, dweilen, stoffen, schoonmaken sanitair en keuken, bedden verschonen en ramen wassen. Dit naar goed inzicht.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je bent flexibel en dienstverlenend ingesteld.
  • Je hebt een goed inzicht in de huishoudelijke taken.
  • Je spreekt Nederlands of Engels.
  • Je hebt een goed signaleringsvermogen.
  • Je bent betrouwbaar in alle opzichten.
  • Je hebt de beschikking over een telefoon met internet (voor het inzien van je planning en het registeren van de gewerkte uren).
  • Er is geen belemmering in het aanvragen van de VOG. Bij voorkeur beschik je al over een geldig VOG

Wat bieden wij?

  • Wij houden rekening met jouw wensen wat betreft planning (bv met schooltijden)
  • Goede inschaling van het salaris conform de CAO VVT
  • Reiskostenvergoeding
  • Uren zijn mogelijk tussen de 6 en maximaal 28 uur per week, op te bouwen naar het gewenste aantal

Wie zijn wij?

Ons doel is cliënten een schoon en leefbaar huis te geven. Dat doen we met een team van ervaren medewerkers die onze kernwaarden betrokkenheid, betrouwbaarheid, snelheid en kwaliteit voorop hebben staan.

Persoonlijkheid staat voorop bij Hoekhelpt. Wij vinden het belangrijk dat medewerkers zich geen nummer voelen. Daarom zijn we altijd goed bereikbaar en luisteren we naar wensen en feedback. En dat dat wordt gewaardeerd, blijkt wel uit het reviews van Indeed met een score van 4,8 (van de 5).

Huishoudelijke hulp vakantiebaan

Wat zijn je werkzaamheden?

Je verzorgt zowel de lichte als de zwaardere huishoudelijke taken zoals stofzuigen, dweilen, stoffen, schoonmaken sanitair en keuken, bedden verschonen en ramen wassen. Dit naar goed inzicht.

Wat bieden wij?

    • Wij houden rekening met jouw wensen wat betreft planning (bv met schooltijden en schoolroosters)
    • Goed salaris
    • Reiskostenvergoeding
    • Uren zijn in overleg mogelijk

Wat verwachten wij van jou?

    • Je bent flexibel en dienstverlenend ingesteld
    • Je hebt een goed inzicht in de huishoudelijke taken
    • Je spreekt en begrijpt Nederlands of Engels
    • Je hebt een goed signaleringsvermogen
    • Je bent betrouwbaar in alle opzichten
    • Je hebt de beschikking over een telefoon met internet (voor het inzien van je planning en het registeren van de gewerkte uren)
    • Er is geen belemmering in het aanvragen van de VOG. Bij voorkeur beschik je al over een geldig VOG.

Wie zijn wij?

Ons doel is cliënten een schoon en leefbaar huis te geven. Dat doen we met een team van ervaren medewerkers die onze kernwaarden betrokkenheid, betrouwbaarheid, snelheid en kwaliteit voorop hebben staan.

Persoonlijkheid staat voorop bij Hoekhelpt. Wij vinden het belangrijk dat medewerkers zich geen nummer voelen. Daarom zijn we altijd goed bereikbaar en luisteren we naar wensen en feedback. En dat dat wordt gewaardeerd, blijkt wel uit de reviews van Indeed met een score van 4,8 (van de 5).

Office manager

Ben je op zoek naar een baan met uitdaging, dan ben je bij Hoekwerk Uitzendbureau (zusteronderneming van Hoekhelpt) op het juiste adres! Wij zoeken namelijk een office manager, of beter gezegd een ‘duizendpoot’.

Functieomschrijving

In deze veelzijdige functie houd je toezicht op de dagelijkse gang van zaken bij Hoekwerk Uitzendbureau. Samen met het team zorg je voor groei van het bedrijf en ben je verantwoordelijk voor het algehele succes van de vestiging. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Aanspreekpunt voor klanten
  • Ondersteunen en aansturen van de recruiters/planners (2)
  • Plannen
  • Alle voorkomende administratie taken (zoals verloning, facturatie, opstellen huisregels)
  • Sollicitatiegesprekken
  • Contractbeheer / HRM / monitoring fases
  • Autobeheer
  • HACCP cursussen verzorgen
  • Bijhouden CAO’s en WML check (zorgen dat lonen correct zijn doorgevoerd)
  • Ziekteverzuim registeren, verzuimgesprekken
  • Wet- en regelgeving Uitzendbranche kennen en toepassen
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (pré als je ook Pools beheert)

Functie-eisen

Wij zoeken iemand die van aanpakken weet, die toegankelijk is en helder in communicatie.
Verder beschik je over:

  • HRM opleiding is een pré
  • Minstens 5 jaar soortgelijke werkervaring, bij voorkeur in de uitzendbranche
  • Uitstekende commerciële vaardigheden
  • Initiatiefrijk, oplossingsgericht en positief ingesteld
  • Procesmatig kunnen denken en analytisch sterk
  • Goed vermogen team aan te sturen
  • In het bezit van een rijbewijs

Bedrijfsomschrijving

Hoekwerk is een informeel bedrijf, gespecialiseerd in de food-, schoonmaak- en logistieke branche. Het is al vele jaren een betrouwbare partner voor onze klanten en een toegewijde werkgever voor onze medewerkers. We staan voor wederzijds respect, heldere communicatie en vakkundig reageren op omstandigheden.

Bekijk hier hoe wij ons werk doen:

Gemeenten met wie Hoekhelpt o.a. samenwerkt

Wat zeggen onze collega’s?

Een zeer vriendelijk meedenkende werkgever waar andere leidingegevende nog wel wat van kunnen leren

Ideale werkplek voor moeders/vaders met kinderen. Heerlijk onder schooltijd werken en alles gebeurd altijd in overleg.

Een super gaaf bedrijf om voor te werken

Ik werk bijna 3 jaar voor dit bedrijf heb ook voor andere bedrijven gewerkt maar bij dit bedrijf kijken ze niet naar je leeftijd maar wel of je goed en netjes kan werken in de huishouding. de leiding gevende hebben respect voor je en je mag ook zelf met iedeetjes komen je werk tijden kan je zelf overleggen met de clienten. zals je kunt lezen is het voor mij het iedeaal bedrijf.

Gewaardeerd, gezellig werk

Ik vind het werken bij Hoekhelpt prettig! Het contact met het team op kantoor is altijd goed. Ze denken altijd mee in oplossingen. Omdat je niet altijd tijd hebt om te bellen, is het ook mogelijk om via WhatsApp te communiceren dit ervaar ik als prettig.
Het is dankbaar werk. En ook gezellig. Ik merk vaak dat cliënten het ook fijn vinden dat je even tijd maakt voor een bakkie koffie en een gezellig kletspraatje

Gezellige werksfeer

Je krijgt leuke en gezellige klanten, hele aardige mensen op kantoor en ze helpen je heel goed als er problemen zijn of als er wat geregeld moet worden.

Goede communicatie met het bedrijf.

Toen ik ging solliciteren bij hoekhelpt kreeg ik al snel bericht. Door de corona heb ik het meeste invulwerk via de mail gekregen, persoonlijk vond ik dit erg fijn. Emaal op sollicitatie gesprek voelde het heel vertrouwd en goed, nog een aantal dingen ingevuld en gesproken. De samenwerking tussen kantoor en mijzelf vind ik heel fijn, je kunt ze altijd bellen voor vragen en ze overleggen altijd alles eerst voordat ze je ergens inplannen. Ik ben erg tevreden over dit bedrijf.

Solliciteer

    Bij welke gemeente zoek je werk? RijswijkPijnacker-NootdorpMidden-DelftlandWestlandLansingerlandDelftLeidschendam-VoorburgZoetermeer
    Bericht

    Upload je cv (en motivatie brief) hier:

    (bestandstypen: .doc .docx .pdf .jpg .jpeg .png .gif)

    Contact informatie

    Bezoek adres

    Boekhorststraat 175
    2512 CP Den Haag

    Openingstijden

    maandag tot en met vrijdag:
    08:00-16:00 uur

    Persoonlijkheid staat voorop!

    Bell ons!